"Hur låter..?"

När jag kom hem från jobbet idag så satt M och Elwira och bläddrade i pekböcker och "tränade" på de olika djuren.
Det låter så kul när man säger "hur låter kossan? och Elwira försöker härma och säga något i stil med "mmmbuhb" fast "grisen" är roligast för då gör låter hon jättekul med ett håsande läte när hon försöker härma :-) hade aldrig hört henne försökt att härma just grisen förut så jag fick mig ett gott skratt när jag hörde det precis när jag kommit innanför dörren vill jag lova!
Och M och Elwira är så söta ihop och de gör små "utflykter",leker och myser mest hela dagrana även när jag är borta :-)
bra har dom det iallafall tillsammans.

Det har regnat mest hela dagen här så det har faktiskt varit lite "mysigt" att stå inne och jobba hela dagen och så har det varit full rulle i butiken hela dagen. Blir extra mycket nu innan midsommarafton och det är stängt i morgon så då ska alla handla. Men jag tycker det är kul när det finns att göra hela tiden.

Nu ska jag blanda ihop en stor smoothie och äta jordgubbar & choklad o höra om M har någon film vi kan se på nu ikväll, jag vill bara ligga i soffan och jäsa nu ikväll och regnet öser ner just nu

Kram o hej!

Postat av: Josefine

vad sött!!

2009-06-18 @ 21:32:33
Postat av: Vicki

Jaha så du har börjat att jobba. Är din man pappaledig?



Jag fick för mig att Elwira inte skulle börja på förskola förrän till hösten.



Vicki

2009-06-18 @ 21:49:48
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Therese

så sött! Viggo sa mammamma idag :) hoppas ni får

en fin midsommar. Här är det förkylning och halsont. kramar

2009-06-19 @ 00:49:00
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: