Godmorgon Lördag!

Godmorgon Lördag! Elwira vaknade halv nio i morse, rätt bra tid att kliva upp tycker jag :-) Jag har som "mål" att försöka komma i säng före 23 på kvällarna och igår kom jag i säng strax innan för jag blev extremt trött helt plötsligt och kroppen bara skrek "sov!" var lite samma känsla när jag kan bli sådär akut hungrig och bara måste äta något direkt.
Så jag somnade på två röda och sov vanligtvis som en stock hela natten.

Skulle ge Elwira en fruktbit förut med handen och missbedömde lite så hon bet tag i mitt finger, och rackars det kändes, aldrig tänkt på hur "vassa" de små fina tänderna faktiskt är. 
 Jag blev sugen på pannkakor till frulle så de tillsammans med blåbär ligger i magen nu och jag är proppmätt.
Nu ska jag hoppa ur morgonrocken och ta en dusch sedan får vi se vad vi hittar på. Njuta av sista helgen på semestern och av varandra är viktigast för mig

Ha en fortsatt trevlig helg! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: