Akut hunger och shoppingtur

Jag gav Elwira lunch förut men då var jag inte själv hungrig men efter jag matat henne och lagt henne i sängen på sin lur så blev jag akut hungrig.
Började må illa och kunde knappt fokusera. Kom på att jag missat mellanmålet och nu känns det direkt om jag missar minsta mål.
Såhär var jag när jag väntade Elwira också, jag var tvungen att äta med ca 3 timmars mellanmål för att håla blod sockernivån på en jämn nivå, annars kändes det direkt.
Mormor och morfar har åkt i väg på en "mini semester" till Sunne i värmland och kommer tillbaka i morgon kväll så jag och Elwira är själva här just nu.
Mormor hade varit snäll att ordna en matlåda idag till mig från restaurangen på hennes jobb, och de ska tydligen vara "kända" för att ha bra lunch. de lagar allt själva och bakar tillo ch med  brödet själva, så det var verkligen gott.
Och tur att jag bara kunde värma och äta när jag fick min "hunger attack" =)

Snart ska vi möta K och gå en runda på stan, hon behövde hjälp med lite shopping och behövde lite hjälp sa hon.
Hon shoppar mycket mindre sedan jag flyttade från stan, hihi!
Jag måste leta efter lite doft prover på herrparfym åt M så han på Söndag förhoppningsvis gillar någon så han kan välja någon i full size sedan i födelsedags present från mig.

Nu ska jag byta om från min sunk mamma outfit till något mer lämligare att strosa på stan i och kanske dra en borste genom mitt ny tvättade hår också ;-)

Ha en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: