090610

*puh* här har det städas för fullt sedan efter lunch och tvätten är tvättad, har dammsugit, städat toaletterna, putsat speglar, dammtorkat och är halv klar med garderoben nu, har bara ett lass som ska vikas och hängas in igen.
Men nu tar jag en "rast" och ska ut och gunga lite med Elwira för nu regnar det inte och får inte glömma en handduk att torka gungen med först.
 Känner att jag måste andas lite frisk luft och komma ifrån doften av grumme såpa ett tag :-)

Fläta i luggen
Randig tröja- cocoon La redoute
jeansleggings- Gina tricot
Jacka- H&M
Gummistövlar- Burberry
Halsband- Dogeared
Örhängen- H&M

Postat av: Linda

Lika fin som vanligt =)

Jo det är bra med oss, njuter av familjelivet.

Usch, hoppas förkylningen ger med sig snart.

2009-06-10 @ 15:54:23
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Starmama ♥

Älskar dina gummistövlar! Kan inte du skriva en instruktion hur du gör den där fina inbakade flätan? Jag vill också lära mig :-)

2009-06-10 @ 18:20:51
URL: http://starmamasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: