Vem är du?

Carolina hade den här på sin blogg och jag ville också veta lite info så jag kör den jag med!

Vem är du som läser min blogg?
Jag vore jätteglad och tacksam om ni svarade på dessa frågor:

Namn: Erika
Ålder: Född 1986
Bor: Västerås
Arbete/Studier/Annat: Jobbar i klädbutik
Skostorlek: 36
Brukar säga: säger så mycket :-)
Har vi träffats? -
Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: -
Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter
Vad har du för mobiltelefon: En Nokia just nu
Vad fastnar du för på en blogg:
Just nu dras jag mest till bloggar med mycket bilder, föräldrar med småbarn och andra gravida

Kopiera frågorna, ändra svaren så att de funkar för er, lägg in det som en kommentar hos mig. Lätt va?! ;)

Postat av: Ellinor

Namn: Ellinor

Ålder: 22

Bor: Stockholm

Arbete/Studier/Annat: Pluggar men sommarjobbar för tillfället

Skostorlek: 38

Brukar säga: Kanonkul :)

Har vi träffats? Nepp

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: -

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: En LG med touchscreen

Vad fastnar du för på en blogg: Jag fatnar ofta för vardagsbloggar vars liv inte är likt mig själv. Exempelvis denna blogg, men en jämnårig tjej som har barn nummer 2 på G, vilket är så långt bort jag kan komma känner jag. Därför är det skoj:)

2009-07-27 @ 10:20:35
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Ingela

Namn: Ingela

Ålder: Blir 34 denna vecka

Bor: Stockholm

Arbete/Studier/Annat: Nyutexaminerad data. och systemvetare, mammaledig

Skostorlek: 37

Brukar säga: Preciiiis!

Har vi träffats? Nope

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: -

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Spader

Vad har du för mobiltelefon: Sony Ericsson

Vad fastnar du för på en blogg: Gillar blandning av roligt, allvarligt, vardagliga saker, bilder

2009-07-27 @ 10:39:18
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: Nina - Glamourmamman

Namn: Nina

Ålder: 34

Bor: Strax utanför Varberg

Arbete/Studier/Annat: Friskvårdsansvarig och bloggare

Skostorlek: 38/39

Brukar säga: Precis!

Har vi träffats? Japp!

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: Cool tjej :-)

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: En cerise Nokia

Vad fastnar du för på en blogg: En personlig blogg med mycket bilder, och som handlar om sådant som intresserar mig (barn, mode, inredning, etc)

2009-07-27 @ 10:49:13
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Namn: Sandra

Ålder: 22

Bor: Stockholm

Arbete/Studier/Annat: Frisör

Skostorlek: 38

Brukar säga: Har tyvärr inget väldigt upprepande ord, det varierar!

Har vi träffats? -

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: -

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: Sony Ericsson (?)

Vad fastnar du för på en blogg:BILDER! helt klart och just nu gravidbloggar med bilder! Vissa bildrika bloggar har också det lilla extra jag fastnar för!

2009-07-27 @ 11:04:36
URL: http://alexxandria.blogg.se/
Postat av: erika.

Namn: Erika

Ålder: 19

Bor: Landskrona

Arbete/Studier/Annat: Studerar.

Skostorlek: 38

Brukar säga: olika. :P

Har vi träffats? -

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: -

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: Sony Ericsson.

Vad fastnar du för på en blogg: Läser mest gravidbloggar. Gillar personliga bloggar & mycket bilder. =)



2009-07-27 @ 12:03:20
URL: http://erikapettersson.devote.se
Postat av: Rövarmamman

Namn: Mikaela alias Rövarmamman

Ålder: 26

Bor: uppsala

Arbete/Studier/Annat: mammaledig

Skostorlek: 38

Brukar säga: stjärt! när något går fel:)

Har vi träffats? -

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: -

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: min älskade Iphone

Vad fastnar du för på en blogg:personer som har likadana intressen som mig, barn, shopping, smink, mode, bröllop- vardagslyx. Ett plus till bloggar med mkt bilder:)

2009-07-27 @ 12:18:44
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Anonym

kul, första g ja e här..hmm

2009-07-27 @ 13:15:53
URL: http://leiloshe.blogg.se/
Postat av: Malin

Namn: Malin

Ålder: Född 1985

Bor: Blekinge Olofström ( än så länge )

Arbete/Studier/Annat: Jobbar som undersköterska

Skostorlek: 38

Brukar säga: attans!

Har vi träffats? -

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: -

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: en röd ;D

Vad fastnar du för på en blogg: en blogg med mycket bilder o inspiration vad det gäller kläder hus o hem!

2009-07-27 @ 13:38:24
URL: http://malinandezon.blogspot.com
Postat av: Anonym

Namn: Emilia

Ålder: 15

Bor: skåne

Arbete/Studier/Annat: skola och barnpassning

Skostorlek: 38

Brukar säga: ?

Har vi träffats? -

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: -

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: sony ericsson

Vad fastnar du för på en blogg: Söta barn, mycket bilder och gärna barnshopping :D

2009-07-27 @ 14:46:16
Postat av: alexandra

Namn: Alexandra

Ålder: Född 1987

Bor: Karlstad

Arbete/Studier/Annat: Studerar till socionom (under sommaren jobbar jag inom handikappomsorgen).

Skostorlek: 38/39

Brukar säga: Jadu, det vet jag inte=) pratar massor när jag får chansen=)

Har vi träffats? - nope

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: En Nokia och en sony ericsson

Vad fastnar du för på en blogg: Intressant läsning. Bilder. Ja en blogg som inte är ytlig, utan en blogg som "har båda fötterna på jorden".

2009-07-27 @ 15:57:50
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Åsa

Namn: Åsa

Ålder: Född 1981

Bor: Nära Skövde

Arbete/Studier/Annat: mammaledig sjukgymnast

Skostorlek: 38

Brukar säga: NEJ! (har två små barn;))

Har vi träffats? Nej, men det vore skoj för du verkar vara en gullig tjej!

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: -

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: Sony ericsson

Vad fastnar du för på en blogg: Personliga bloggar. Speciellt mammabloggar eftersom jag själv är mamma till två små!

2009-07-27 @ 17:18:50
Postat av: Hanna

Namn: Hanna

Ålder: Född 1992

Bor: Tyresö (Stockholm)

Arbete/Studier/Annat: Gymnasiet, sommarjobbar just nu på dagis

Skostorlek: 37/38

Brukar säga: Nice ;)

Har vi träffats? Nej

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: -

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: sony ericsson

Vad fastnar du för på en blogg: Mamma- och gravidbloggar, där man gärna skriver lite "djupare"

2009-07-27 @ 17:20:07
Postat av: Therese

Namn: Therese

Ålder: Född 1984

Bor: Säffle

Arbete/Studier/Annat: Mammaledig från att vara gruppledare/undersköterska

Skostorlek: 35

Brukar säga: Mäh

Har vi träffats? Ja

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: Söt och supertrevlig

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: Den jag använder är en Sony Ericsson

Vad fastnar du för på en blogg: Mycket personliga bilder på ens liv, hemmet, outfits, shopping, inredning, etc.

2009-07-27 @ 18:03:31
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Therese

Visst köper jag med ett sådan till dej om vi åker dit igen. Men du vet väl att det itne är fodrat med fleece?

2009-07-27 @ 18:04:30
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Sara

Namn: Sara

Ålder: Född 1986

Bor: Sundsvall

Arbete/Studier/Annat: Leg. sjuksköterska

Skostorlek: 36

Brukar säga: Hur mår du idag ?

Har vi träffats? -

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: -

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: Sony Ericsson såklart!

Vad fastnar du för på en blogg: Den ska ha detdär lilla extra. Mycket bilder & skrivet från hjärtat.

2009-07-27 @ 19:29:27
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Anna

Namn: Anna

Ålder: 25

Bor: Värnamo och Jönköping (snart Jönköping på heltid)

Arbete/Studier/Annat: Jobbar som kallskänka

Skostorlek: 38/39

Brukar säga: okej

Har vi träffats? Nej

Om du svarar ja på ovanstående fråga -

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: Sony Ericsson

Vad fastnar du för på en blogg: Kollar mycket bebisbloggar, gravidbloggar. Men även inrednings och modebloggar. Men viktigaste är att den som bloggar skriver personligt och från hjärtat.

2009-07-27 @ 21:06:52
Postat av: Erika

ALLA: Tack ni som svarat, KUL att läsa om er tycker jag :-) och ni som läser men inte kopierat och svarat, kom igen nu, det tar bara några sekunder :-)

2009-07-27 @ 21:32:06
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Linda

Namn: Linda

Ålder: Född 1973

Bor: Sthlm

Arbete/Studier/Annat: Jobbar som Embryolog

Skostorlek: 39

Brukar säga:

Har vi träffats? Nej.

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: -

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Klöver

Vad har du för mobiltelefon: Sony Ericsson

Vad fastnar du för på en blogg: Gravidbloggar, bloggar om IVF, påverkades otroligt mycket av mordet på Therese Rojo Johansson i Svedmyra och har efter det hittat en minnesblog om henne som hennes vänner skriver och även några av hennes vänners bloggar. Lite intressant att se hur ungdomarna är idag nu när man är gravid och ska ha smått snart :)

2009-07-27 @ 22:11:18
Postat av: Wojtan

Namn: Åsa

Ålder: Född 1974

Bor: Billdal, utanför Göteborg

Arbete/Studier/Annat: Eget företag som säljer/installerar värmepumpar

Skostorlek: 39

Brukar säga: Snälla, sluta bråka ( till mina två barn!)

Har vi träffats? Ja, på Mammablogg galan

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: - Cool tjej, med häftig frisyr!

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Spader

Vad har du för mobiltelefon: Nokia N95

Vad fastnar du för på en blogg: Jag gillar bilder och älskar de som kan fota snyggt. SEn fastnar jag för bra tips, mat och en välskriven blogg. Det ska vara stilrent och inte allt för mycket krusiduller på bloggen.

2009-07-28 @ 17:23:53
URL: http://wojtansblogg.se/wp
Postat av: Katrin

Namn: Katrin

Ålder: Född 1984

Bor: Örebro

Arbete/Studier/Annat: Jobbar på Lindex

Skostorlek: 39

Brukar säga: alldeles för mycket ;)

Har vi träffats? Inte vad jag vet, men du verkar supertrevlig och är hur söt som helst!

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: -

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: Sony ericsson

Vad fastnar du för på en blogg: Tycker om enkla, "verkliga" bloggar som man kan känna igen sig i eller hitta ngn form av nytta/inspiration i. Mycket om familjeliv/gravida, personliga bloggar. Har svårt för såna som bara kastar ur sig inlägg bara för att..

2009-07-28 @ 22:11:05
Postat av: Perlamamman //Anna

Namn: Anna

Ålder: Född 1979

Bor: Sthlm

Arbete/Studier/Annat: mammaledig just nu, annars jobbar jag som konferens -& eventkoordinator på ett hotell.

Skostorlek: 39

Brukar säga: har nog inget speciellt jag säger mer ofta...

Har vi träffats? nej, men hade gärna gått på Mammagalan, kanske nästa gång?! ;-)

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: -

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: sony ericsson K530i

Vad fastnar du för på en blogg: just nu är det mycket inredningsbloggar och mammabloggar som innehåller shoppingtips, mode, fina bilder mm. Följer många "rosa" girlie-bloggar ;-)

2009-07-28 @ 22:47:48
URL: http://perlamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: