Vardags glamour

I natt sov jag som en stock och det var verkligen skönt att få sova i våran säng med min älskade M brevid mig även om jag sov som en stock bägge nätterna i Göteborg också ;-)
I dag har vi varit samlade om umgås här hemma med lilla familjen och lagat mat ihop och bara myst. Har även packat upp resväskan och slängt in någon tvätt i maskinen, så vardagen har börjat rulla igång igen.
Väldigt skönt att jag inte jobbade i dag och fått en extra ledig dag med M och lillan.

Här är det mulet i dag och regnade lite i morse märkte jag innan jag drog täcket över huvudet och somnade om igen. Ska ta en promenad med Elwira om en stund och handla något gott tills i kväll för jag har fortfarande helg feelingen i mig så jag måste ta tillfället i akt att behålla den känslan med något gott till kvällen. Vardagslyx och glamour är aldrig fel!

Kram till er alla söta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: