Tänder & sent i går

Igår kväll hade jag tänkt att komma i säng väldigt skapligt för att jag hade haft ont i huvudet över halva dagen men sedan på kvällen släppte det och jag blev hur pigg som helst och försökte sova men det gick inte alls.
Ringde till syster T som jag visste var vaken så vi pratade en bra stund och efter det kunde jag somna, men det blev alldeles för sent men men.

Upptäckte en ny tand på Elwira idag som var på väg att titta fram i överkäken. Hon stod och gnagde på spjälsängen i morse när jag kom in så jag förstod att det var något på g :-) Just nu har hon fyra tänder i främre och övre käken samt en kindtand och så den jag upptäckte i dag i övre käkraden.
Jag använde tandborsten för att titta på tanden och gnuggade lite extra och hon lät mig hållas och förmodligen tyckte hon det väl var skönt när det kliar nu, men det är skönt att hon inte verkar vara en sådan som "lider" av när tänderna kommer och får ingen feber och sånt som en del får *peppar peppar*

Nu är det dags att sätta igång potatisen och ät lunch här sedan tänkte jag ta med Elwira ut och leka lite i gräset, ska nog ta med en boll för det tycker hon är kul :-) Det regnade dock förut så det kanske inte är så jättemysigt i gräset föressten, men men ut ska vi iallafall sedan

Ha en fortsatt bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: