Stockholm vas

Nu ångrar jag mig verkligen att jag bara inte norpade åt mig en av dessa vaser som jag som hastigast hann kika på inne på IKEA. M var vid det laget när vi var just vid vaserna både hungrig och smått uttråkad på IKEA så jag tänkte att jag skulle kika mer på dom efter jag ätit men då glömde jag så klart bort vasen.
Ingen av dessa gör sig rättvisa på bild, de var så mycket snyggare i verkligheten och den rosa var verkligen underbart rosa, sådan härlig nyans! den stod bara där och sa mitt namn och jag glömde bort den...
Vit var också fint. Skulle varit fint att ha några snittblommor i exempelvis, det får bli nästa gång


 IKEA

Postat av: Anonym

Stockholms serien är så läcker! Har en vas och en ljuslykta. stilrent och fräscht!!!

2009-07-26 @ 22:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: