Shoppingtur för lilla familjen

Idag har vi varit iväg och shoppat runt lite här och var men bara köpt "tråkiga" saker såsom hårklippnings maskin (till M), kaffekokare, en massa olika galgar, ramar, hälsokost och annat plock samt mat.
Elwira har varit glad och sprallig hela dagen och tyckte det var kul att gå och plocka hon med i varuhusen ;-) lite trött började hon dock bli på vägen hem och somnade på två röda när vi var hemma, ja det tar på krafterna även för henne att vara iväg och shoppa ;-)

Hemma satte jag saxen i M:s fina hår och det kändes lite fel vill jag lova när jag höll på och klippte i det fina håret, men sa hela tiden att "det växer ju ut" även M var lite skeptiskt i början men tillslut invigdes även den nya hårklippnings maskinen och nu är det bara någon millimeter långt hår på hans skalle!
Han passar faktiskt i det, men jag kommer tycka det är snyggare när det fått växa ut lite mer. Elwira tyckte det var spännande att ta på sedan :-)

Nu ska vi äta lite sen middag här och natta Elwira. -Later!

Postat av: Nina - Glamourmamman

Det vill min sambo också göra, men han passar verkligen INTE i rakat!! Det vet jag efter alla månader när han låg i lumpen ;-)

2009-07-23 @ 19:20:03
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Rövarmamman

tråkiga saker måste ju också shoppas ibland:) kramar

2009-07-23 @ 19:58:04
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: