Ombyte

Innan frukost är det ombyte som gäller. Jag älskar verkligen dessa klänningar från pop som är så mjuka i kvalitén och perfekt och enkelt plagg. När vi får ut sätter vi bara på strumpbyxor, kofta, skor och eventuellt en jacka.

Elwira tog sin pyjamas och satte sig i sin myshörna och pillade på den ett tag i dag och sedan slängde hon ner den i spjälsängen, hon vet vart man ska ha den någonstans :-)

Postat av: elin

Åhh! POP-klänningarna är helt underbara, jag använder dom till min lilla Esther! Vill du sälja några som är för små för Elwira så hör av dig.

Ha en bra dag!!

2009-07-26 @ 14:06:22
Postat av: Erika

Elin: Just nu säljer jag inget, vet ju inte om det är en tjej i magen ännu :-)

2009-07-26 @ 14:08:51
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: