Mardröm, rakat hår och shopping

Vaknade i morse av att jag låg och små snyftade och drömde en mardröm, jag kan inte ens komma ihåg när jag drömde något hemskt sist, drömmer mest konstiga och roliga drömmar men den här drömmen var inget roligt alls, hade nämligen fått beskedet (i drömmen) att jag hade två veckor kvar att leva! ja riktigt hemskt och verkligt var det.
Man ska verkligen inte ta livet för givet och den här drömmen kändes lite som en påminnelse.

Var så trött när jag klev upp att jag inte orkade vara vaken en längre stund utan masade mig tillbaka till sängen igen när Elwira hade somnat på sin förmiddagslur och nu efter en timmes extra sömn är jag igång igen, så skönt! var verkligen så där trött som jag var i början av graviditeten.

Idag ska vi åka ut till lite köpcentrum här utanför stan och jag ska köpa lite smått o gott på Ikea och M skulle bla köpa en rakapparat. Han har nämligen bestämt sig för att raka av håret nu. Jag har länge varit emot det eftersom han har så tjockt och fint hår men han har tröttnat helt på sitt hår just nu och ville raka av sig det, och han får ju så klart göra vad han vill.
Håret växer jut sedan :-)
Tycker det är få människor som faktiskt passar i rakad skalle och hade jag varit singel så skulle det inte varit något jag dragits åt, jag hade tänkt dåliga hårgener, haha! Men som sagt passar man i det så är det snyggt.
Så i dag ska jag hjälpa till och raka lite- spännande! jag har ju aldrig sett han i det. Hans yngsta syster har rakat hår och hon är skitsnygg i det, en av få tjejer som faktiskt ser grym ut i det.

Nej nu är det brådis och jag ska jag byta om från morgonrocken (!) till något enkelt och sedan drar vi iväg lilla familjen på shoppingtur.

Ha en bra dag!

Postat av: Rebecka

Usch inget kul att drömma mardrömmar!Sist jag drömmde en var ju att du och jag var i väg och du bröt foten och det fungerade inte att ringa till akuten.Coolt med håret :) Kram

2009-07-23 @ 14:18:41
URL: http://brunettbeckie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: