Lite mellis och sedan parken

Härligt med sommar ute! Vi var ute en sväng förut jag och Elwira men det blev inte så jättelänge för det var så himla varmt och jag kände mig som en kokande gravid kvinna ungefär så utevistelsen blev inte så länge som jag tänkt så vi har mest varit inne i dag, jag blev enkelt för trött i värmen i dag och Elwira var väldigt varm hon med, även om vi höll oss mest i skuggan. 

Nyss har vi ätit lite mellis och lillan sover en eftermiddagslur och jag har passat på att slängt in en tvätt också.
Tvättar dynorna till Elwiras matstolar som blev lite kladdiga i går när både lille Viggo och Elwira satt och åt, han var riktigt  bra på att kladda minsann ;-)

M jobbar nu och jag tänkte att vi skulle göra ett nytt försök och bege oss ut en sväng igen när Elwira vaknat, ska gå till en park en sväng och gunga lite med Elwira, och så måste jag handla lite så jag kan göra något gott till kvällen.

Hoppas du har en härlig fredag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: