En enda jobb dag

Idag står det jobb på schemat för min del så M får vara hemma med Elwira som fortfarande har lite feber, men nu verkar den faktiskt ha vänt åt rätt hål, skönt att bli av med den -lilla hjärtat. Rutinerna blev lite rubbade när hon var sjuk eftersom hon sov lite mer men åt som vanligt. Försökte behålla rutinerna så gott det gick men det går ju inte helt när hon varit sjuk.
Är extra noga med rutiner just nu eftersom hon snart börjar förskolan och vi försöker vänja henne vid samma rutiner men mat och sov som de har där borta på förskolan.

Nu är det snart dags för mig att sminka mig lite och skutta iväg till jobbet. Bye bye!


Postat av: ullisar

usch då? är hon dålig fortfarande? hon skulle ju skyndas att kryas bestämde jag ju!

2009-07-30 @ 22:58:17
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: