I sista minuten

I morgon ska jag åka till Göteborg på eftermiddagen och jag har fortfarande inte fått min klänning. Fick dock svar på mitt mail idag då jag undrat vart min klänning försvunnit var trots allt över två veckor sedan den beställdes.... tydligen verkar det som att den ska komma innan lunchtid i morgon så man kan ju alltid hoppas. Vet ju inte ens om den kommer passa men jag har en klänning som är plan B som jag haft ett tag men aldrig använt.
Själva klänningarna känns bara okej och inte alls hundra men de får helt enkelt duga.

Jag var på stan en timme idag och sprang runt som en galen gravid kvinna och shoppade skor till klänningen + ett par andra samt lite smink och lite annat smått och gott som jag behöver ha med innan jag lämnar stan.

Något jag inte heller har är en liten kuvertväska/clutch till klänningen på galan samt något armband skulle jag vilja ha, hade ju tänkt köpa det när jag fått klänningen som borde kommit för längesedan så i morgon måste jag hinna med att köpa det innan jag åker, ja jag har sådana problem. Smått stressigt är det dock.
Men ett armband och en liten väska sedan är jag väl redo för galan...?  Just det hade tänkt ligga ute och sola också men det har inte gått då M har jobbat och jag har Elwira, hade ju önskat lite mer färg men man kan inte få allt och jag ska ha kul oavsett om jag har någon solbränna eller ej :-)


Postat av: Matilda

Aha okej, nej på din "ticker" på sidan så står det 26+2, blev bara lite fundersam :)

2009-07-02 @ 18:41:33
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Maria

Aha.. jag tror det blir kanon vilken klänning det ärn blir. Men såklart att man vill ha den man beställt!! Nej- jag ska inte gå. Just när det va anmälning och så så va det inte läge.... trots att jag bor i Götet själv. Men det är vackert där och jag hoppas ni får bra väder!

2009-07-02 @ 22:12:57
URL: http://mclachlan.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det låter som mig med planeringen =) Det blir KUL att ses!



Haha kanske vi har lika klänning? Någon har säkert det... Men det skiter vi i. Stor kram

2009-07-02 @ 23:38:37
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: