Inte höst än men..

Jag vill inte att hösten ska komma ännu men liiite sugen blir jag på höstplagg som trillar in här och där.
 Höst/vinterplagg är också det som används mest i det här landet så det är kanske inte så konstigt att man vill titta lite extra åt dessa plagg?

Jag älskar fusk pälsjackor, både snyggt och bekvämt och lättanvänt plagg tycker jag. Förra året använde jag flitigt fuskisar tillsammans med converse och kommer förmodligen köra samma linje i höst.
Ett par lårhöga stövlar är något jag inte har men gärna skulle vilja ha, dessa låga från topshop skulle inte sitta helt fel.
Jeansshorts är snyggt till hösten också när det börjar bli kallare, bara använda strumpisar under.


Tee- Asos
Fuskpälsjacka- H&M
Armband- Topshop
Strumpbyxor- Falke
Jeans shorts- topshop
Over knee stövlar- Topshop

Postat av: Ingela

Tusen tack för din kommentar. Ja det är jobbigt att hantera känslor som är lite "tabulagda". Man vill ju inte verka som en dålig mamma eller att man inte önskade ha sitt barn. Men egentid är enormt viktigt, jag tror att man mår bättre som människa och som mamma om man får vara lite för sig själv och ta hand om sig själv.



Ja det är alltid skönt när tempen är normal även om barnet verkat friskt. Feber är ju ett symptom på att det är något i kroppen och när den är borta så kan man ju pusta ut!



Kram

2009-07-31 @ 12:33:48
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: