Happy lördag!

Fick lite sovmorgon i morse när M tog Elwira på morgonen så det var så skönt att bara ligga och dra sig i sängen, jag är ju som bekant en riktig sömntuta på morgonen och stiger inte gärna upp om jag inte måste.
Jag och Elwira har nyss fått i oss lunch och supergoda jordgubbar här hemma och ska snart gå ut ett tag och möta upp M och umgås. Det är lite växlande väder här i dag men när solen tittar fram mellan varven så blir jag glad :-)

Idag ska vi bara vara och mysa hela dagen lång, jag är på mitt bästa humör och Elwira vill jag bara äta upp idag bara för att hon är så söt och lite extra glad, om hon nu kan bli gladare än vad hon brukar vara det vill säga :-)
Hon skänker så mycket glädje och jag blir varm långt in i själen när jag tänker på vilken fantastisk liten varelse vi skapat!
bebis i magen har varit super aktiv ett tag nu men nu tror jag bestämt h*n har somnat sött där inne.

Det blir en härlig lördag med lilla familjen i dag!


Postat av: Carolina

Vad skönt med sovmorgon!

2009-07-18 @ 18:23:06
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: