090723

Älskar verkligen dessa enkla linnen från Bik Bok, använder dom mer eller mindre var dag men mest under andra plagg, så sköna!
 I dag var det rätt kvavt här och jag hade en kofta på mig också men den fick jag ta av mig rätt fort. Håret fick jag slänga upp i en knut för vi fick rätt bråttom iväg och då fick det bli som det blev.
Vi var iväg till ikea och andra varuhus idag och då blir jag lite extra varm när man kliver in och ut ur bilen, går trunt i olika butiker, bära kassar, ha koll på Elwira mm :-) så sådana här dagar är enkla plagg extra sköna

Linne- Bik Bok
Jeanskjol- Asos
Armband & örhängen- Gina tricot
Skor- rosa Converse


Postat av: Mirva ♥

Hur söt outfit som helst! Vad kostar dom linnen på BikBok?

2009-07-23 @ 18:18:43
Postat av: Erika

Mirva: Tack! 99:- elle 129:- tror jag de kostar och jag tycker de är skönare samt sitter bättre än exempelvis Gina tricos

2009-07-23 @ 18:24:02
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Du är ju så fin i allt och det är en jättesöt mage du har. Måste nog kolla in Bik Bok lite märker jag:)



Kram

2009-07-23 @ 21:16:53
URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: