090706

Idag inviger jag min nya militärgröna gravid klänning som jag fick på mammablogg galan från märket Boob
Den är så otroligt mjuk och skön!
Jag köper väldigt lite gravid plagg men måste kika lite närmare på det här märket tror jag allt för kvalitén känns toppenbra. Fick även ett par mjukisbyxor som jag ska visa, även dom supersköna.

halsbandet med texten "super mamma" fick vi i våra goodie bags och kommer från Kalas smycken

Skor- Converse
Klänning- Boob
T-shirt- H&M
Halsband- Kalas



Postat av: Josefine

jättesöt klänning, ser skön ut med magen

2009-07-06 @ 19:01:47
Postat av: Wojtan

Hej Erika



Du är verkligen jättefin i klänningen från Boob.

Det var kul att träffa dig på galan och jag hoppas att du är nöjd med helgen.



Massor av kramar från mig

2009-07-06 @ 22:15:16
URL: http://wojtansblogg.se/wp
Postat av: Therese

Fina du, du är nog den vackraste gravida kvinna jag träffat.

Va kul att du fick något du hade användning för.

Hoppas det är bra med er. Kramar

2009-07-08 @ 11:26:10
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: