En barntapet

Skulle vilja ha en ny tapet på insidan av vårat skötbord och jag har kikat på en hel del barntapeter men tycker det känns lite onödigt att slänga ut ca 500:- på en rulle barntapet av någon finare sort bara för att sätta upp inne i skötbordet kanske. 
Sandbergs och midbec gör så fina barntapeter och en bit av någon av deras tapeter skulle inte vara helt dumt...

Om någon har lite över från en fin barntapetsrulle så hör av dig till mig så köper jag det gärna! :-)
Såhär ser tapeten inne i skötbordet som jag har just nu

Postat av: ullrika

om det bara är en liten liten bit du behöver så är mitt tips att fråga i tapetaffärer om dom inte har en liten snutt att sälja! ibland har dom ju rester liggande. t ex från rullar av tapeter som tapetserats i butik!

2009-01-12 @ 00:28:50
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: