Sunday morning

Somnade skönt i M.s trygga famn i går och det var så skönt att han inte kom till skada igår i branden, det var riktigt obehagligt...

Jag har nyss ätit en stadig frulle och Elwira har fått lite mellis nyss bestående av kiwi, päron som jag gjorde i mixern, busenkelt faktiskt.
Här hemma varierar jag med både hemmalagad mat och burkmat och det fungerar fin fint.
Det känns extra bra att ge henne mat man gjort själv för då vet man ju precis vad det är i och så slipper hon konserveringsmedlen som är i all burkmat.
Försöker bli ännu bättre på att ge hemlagat och det går faktiskt rätt bra, tycker det är kul att laga iordning hennes mat.
Och det är perfekt att göra mycket så man har ett litet "lager" i frysen.

Riktigt tråkigt slask väder med snöblandat regn och mulet är det här idag men att sitta inne bara för det känns inte helt rätt för Elwiras skull. nej hon ska få ta sin förmiddags lur i friska luften här snart .
Ska först dricka upp mitt te för att värma mig lite först.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: