Njuta av helgen

Har inte kunnat logga in här på blogg på hela dagen förens nu! Trist när det blir så ibland :/ Har umgåtts med lilla familjen idag tagit det rätt lugnt 
Lagade spagetti och kött färssås idag, en variant till oss och en mildare till lillan och det blev riktigt uppskattat på båda håll :-) Var jättelängesedan vi åt det konstigt nog för det är något vi åt jätteofta en tid och speciellt när jag var gravid- inte konstigt att lillan älskar det för det var nog den maten jag åt mest som gravid haha!
Enkelt, gott och mättande, det måste ju vara den bästa vardagsmaten inte sant?

Varit ute på en promenad på förmiddagen och det var skönt att få lite luft. Kul med idol igår- Morgan, Laila och Magdalena tyckte jag var bäst igår men Morgan var nog snäppet bättre än alla fakttiskt, ska bli kul och följa utvecklingen.

Nu ikväll ska vi bara vara, men jag måste ta tag i mina naglar som jag inte fixat iordning på ett bra tag nu! Har haft dom neutrala med ett ljusbeige lack ett tag nu men nu vill jag ha de mörka igen-tycker det är så snyggt på korta naglar.

Någon bra film skulle jag vilja se ikväll med, det måste jag ta med M. Så nagelfix och filmtajm gäller här ikväll =)

Ha en fortsatt trevlig Lördag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: