Måndag

Hög tid att få sig en ordentlig promenad nu medan solen ännu tittar fram och jag har klätt mig varmt nu och smörjt in weledas vind och väderkräm i både mitt och lillans ansikte som skydd mot kylan.
Elwira ligger gosigt nerbäddad i vagnen och nu ska vi kila iväg, ska bli skönt med luft nu efter mag sjukan vill jag lova!

Så svårt att fota svart, men dessa ridstövlar är mina absoluta favoriter och jag tycker dom är så snygga, och skönare finns inte- de är värda varenda krona
Parkas- The north face
Jeans- True religion (med strumpbyxor i ullblandning under)
Ridstövlar- Billie Bi
Mössa- Indiska
Pärlörhängen- Kenneth J Lane
(Har tre lager tröjor under jackan och varma sockar i skorna samt tumvantar utomhus)


Postat av: Linda

Jo här är det bara bra =)



Såg att du har en Bugaboo.

Vi har beställt en men jag har lite svårt att välja skötväska.

Är inne på en skiphop, den ska tydligen sitta bra på vagnen.

Vad har du för skötväska?

kram

2009-01-05 @ 14:04:07
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Vicki

Skönt med en sådan härlig vinterdag så man kan bege sig ut. Var ni friska till nyår?? Hade ni det bra i så fall?



Själv har jag varit ute och tagit mig en långpromenad.Vi har en jätte fin "vinterdag", fast utan snö. Solen skiner och det är några minus grader men tyvärr ingen snö.



Vicki

2009-01-05 @ 14:51:54
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: