Lyx problem

Nu har M dragit iväg med lillan på en promenad ute i det trevliga vädret (inte) och sen skulle han ta en liten shoppingrunda med henne och se om han skulle hitta något fint åt henne, alltid kul när han kommer hem med någon påse, man vet aldrig  vad som visar sig där ;-) men hon har så mycket nu så jag sa att han kunde kika efter en extra pyjamas bara om han hittade någon fin.

Så nu har jag vad föräldrar brukar kalla "egentid" och vad gör jag då, jo jag passar på att blogga, haha! I vanliga fall kommer jag alltid på något att göra men nu är det liksom tomt. Funderar på att lägga mig  i ett bad? eller kanske fixa om naglarna? eller läsa lite kanske? men jag har konstigt nog inte lust med vare sig det ena eller andra... hmm
vad göra nu då? snacka om LYX problem!

Något jag verkligen skulle vilja göra är att gå på en pedikyr! men tyvärr är det alltid så långa köer att få en tid.
Men kanske ska springa iväg och boka en tid då..? men det är ju något jag kan göra fast lillan är med =)
Nej ett långt bad får det bli, för det kan man ju inte göra när hon är vaken och i farten ;-)
Bild på oss från November 2008

Postat av: Therese

Sötaste du, hoppas det var skönt i badet- när vi flyttar till nya lägenheten har vi både badkar och separat dusch, fint! Puss

2009-01-28 @ 18:04:22
Postat av: Nina

Ha en mysig kväll, vad du än hittar på :-)

2009-01-28 @ 18:23:48
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: