Inga hål

Yes- hade inte ett enda hål =) så det var jag glad för men min plånbok blev nästan 1000:- fattigare efter kontrollen och lite puts, så det var väl inte lika kul.
 Men det är väl en bagatell summa man får betala om man tänker på vad kostnaden kan bli om man struntar att gå år efter år och får kanske massa problem som kan bli en riktigt dyr historia.... så att gå regelbundet är väl kanske en bra "investering" i sin tandhälsa.
Och så fräsch man känner sig i munnen efter ett tandläkarbesök, så det är så klart värt varenda krona, även fast det hade varit roligare att köpa ett par nya skor exempelvis ;-)

Elwira var med pappa när jag satt i tandläkarstolen och sedan möttes vi upp och har varit på stan hela förmiddagen.
Kollat i butiker, shoppat lite smått och ätit glass. Lite komiskt att jag åt glass efter att ha varit hos tandläkaren, men det var faktiskt M:s ide´och jag tog ett extra efteråt så jag slapp dåligt samvete ;-)
 Vi köpte med oss hämmat på vägen hem så nu är vi mätta och belåtna här hemma.
Och Elwira tog sina första riktiga steg idag i sin gå stol som hon fick för mindre än en vecka sedan nyss! ska skriva mer om det sedan, för nu är det dags för lillans kvällsbad. En mysig dag har vi haft idag.

Trevlig kväll!

Postat av: alexandra

klart man ska gå till tandläkaren! Känns ju skönt för en själv att veta hur statusen ser ut också.

2009-01-29 @ 22:09:53
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Elin

Skööönt! Jag var där för någon månad sedan och lagade hål. Roligare saker kan man ju lägga pengar på..

2009-01-29 @ 23:06:18
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj va dyrt.. jag fick betala 450 sist för kontroll och puts. Så konstigt att det kan skilja så mycket!

2009-01-31 @ 01:27:34
URL: http://sagtogjort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: