Fredag

Gör carmex läpparna större? har börjat använda den här burken igen nu och när man smörjer in läpparna med den så sticker det litegran på läpparna precis som det gör med lipgloss som ska ge ett fylligare put. men carmex är ju en budget produkt och inte är det väl till för att ge fylligare läppar, men jag tycker iaf att det sticker lite.
 Jag har ganska stora naturliga läppar men carmex kanske är ett bra budget tips om man vill (eller inbilla sig) att läpparna sväller en aning kanske? hmm...eller så är det jag som är allergisk! haha

Syns iofs inte på bilden, men det pirrar lite i läpparna...


Disney tee med musse
Jeans- bik bok
Örhängen- KJL
Boots- Wedins

Postat av: Therese

Gulliga du, mmh undrar vad som gör dem större? Det brukar inte sticka när jag tar det. puss och kram

2009-01-23 @ 17:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: