En duktig tjej

Här är det strålande sol idag så vi har varit på långpromenad på förmiddagen och så har vi varit på BVC på vägning, mätning och hörsel/syn test som gick jättebra.
Är så kul att vi alltid får så mycket beröm på BVC om hur duktiga vi är och att Elwira också är det.
Den ena BVC tanten frågade om hon kunde sitta själv ännu- jag fick säga att kröp gjorde hon ju strax efter 6 månader, innan dess halade och rullade hon sig fram länge och sitta gjorde hon innan hon blev sju månander. Och nu har hon hällt på att ställa sig upp i ett par veckor. Och då sa den ena "oj ska man kunna allt såhär tidigt, så duktigt!"
Så det var ju så klart kul att höra =) Och så tyckte de att hon var så med- men det tycker jag hon alltid har varit, hon har stenkoll!

Idag är Elwira 8½ månad och hon väger 8.525 och är 70.5cm lång så hon håller sig fortfarande bra på sin kurva- mamma har  en sån duktig liten tjej.

/En stolt mamma- alltid!

Postat av: Sara

Vilken duktig tjej, hon är så söt! :)

2009-01-21 @ 12:37:43
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: REBECCAS

Okej, ja dem tofflorna får det bli sedan ;D

ajdå får kolla vidare på en annan säng har inte riktigt bestämt mig. tack för varningen! :)

Hoppas du har en fin dag!

2009-01-21 @ 13:32:31
URL: http://riibeccas.blogg.se/
Postat av: Betty

Duktig tös ;)

Det är härligt att du får berömm på BVC, jag har väninnor vars BVCtanter inte är lika snälla!



Min BVC-tant är jättegullig, får alltid höra vilken duktig mamma jag är och hur fina mina barn är.

Sådant, även om hon säkert säger det till alla ;) stärker och gör än glad =)



2009-01-21 @ 20:36:37
URL: http://frubettys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: