En Lördag

Var uppe mycket senare än vanligt igår jag liksom fastnade uppe fast jag tänkte att jag borde gå och lägga mig hela tiden. Men är faktiskt inte så trött i dag, mestadels för att jag fick sova ut på morgonen när M tog lillan, men tröttheten kanske kommer senare, jag får väl hoppas att det inte blir så.

Ja just nu kom jag på att det börjar bli dags för en ny order från bodystore, men jag tänker INTE beställa en ny linfröolja för det var det var verkligen en pina att få ner :/ Nej ska det bli linfröolja så får det vara i k a p s l a r den här gången.
Ska beställa så fort de ekologiska fruktisarna kommer in i lager igen, för de var sjukt goda och då ska jag beställa hela lagret! :-)

Ska strax hoppa in i duschen och senare ska vi ut på promenad i kylan och senare iväg på fika.

Kram!


Postat av: Erica

Hoppas du får en bra dag (:



sv: Tack (:

2009-01-17 @ 12:32:16
URL: http://Ericalook.se
Postat av: Linda

Ja visst går det fort!

Å dom säger att det går ännu fortare när de är födda, stämmer det?

Härligt med en promenad, är blir dte en ner på stan.

kram

2009-01-17 @ 12:56:10
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: