Våren är på väg!

Det blev sent igår och M somnade på soffan när vi satt och kollade på tv, så söt han är och så pratade han i sömnen, det var kul att lyssna på, skrattar allttid när någon pratar i sömnen :-)
Var extremt trött och frusen i morse men efter jag fått i mig lite frulle så tog jag ett hett bad och nu känner jag mig varm och skön i hela kroppen igen, så skönt.
 
Tänkt att det redan är 1:a Februari! tycker det är skönt, för Januari månad är alltid rätt seg tycker jag. Slaskigt och grått, ut plockad rea på stan... men idag känns det redan som det är ljusare ute, inbillar mig säkert, men nu går vi faktiskt mot den härliga ljusa VÅREN! Slippa alla tjocka vinterplagg, åh så härligt!
Jag får en helt ny energi när det börjar bli vår och mycket beror nog mest på ljuset. Det börjar redan kännas som om jag börjar vakna från mitt ide ;-)

Idag kommer mamma, pappa och syster R på besök. De har ju inte träffat Elwira sen i julas så de kommer förmodligen vara helt galna (som vanligt) när de kommer hit idag. Mamma som alltid ska sjunga en massa för Elwira som en tok, så jag kanske får rymma iväg ett tag, ha ha! nejdå men det blir en lagom crazy söndag när dom kommer hit och röjjer!


Jag vill ha en bukett med tulpaner- nu



Postat av: Maria

Det är bara bra=) Bebben är det full fart på, dock börjar det bli lite tungt nu så jag längtar tills han eller hon kommer ut! Isak brukar gosa och krama magen, undra om han förstår att det är en liten bebis där inne, hihi=P

2009-02-01 @ 10:28:24
URL: http://designbyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: