Söt som socker

Sådär då då var kvällsbadet och källsgröten fixat och klart och lillan har somnat för natten. Hon är så duktig min lilla tjej, jag trodde då aldrig att man kunde vara så liten och duktig som hon alltid har varit.  
Min lilla duktiga tjej som är så söt att jag knappt kan sluta titta på henne ibland. För oss är hon verkligen den finaste varelsen som finns!

Åt middag förut på stan med M och jag valde så klart min favorit, rödspätta tycker det är så himla gott. Elwira var så klart med och satt som vanligt och log och charmade folket  :-)
"Hon är så söt så jag skulle kunna äta upp henne" fick hon bland annat höra idag och det är så sant, söt som socker det är vad hon är.

Strax ska jag ha en stund för mig själv och ta ett bad och fixa naglarna, det sistnämnda behövs verkligen nu har blivit så slarvig med det på sista tiden- skärpning på den fronten.
Sen är det mjukiskläder som gäller och lägga mig i soffans och inte röra mig ur fläcken på hela kvällen

Kramiz!

Postat av: Caroline Bernadott

hehe tack så mkt, hoppas du med !

2009-02-09 @ 21:01:38
URL: http://carolinekhamo.blogg.se/
Postat av: shoebox

Vad härligt det lät!

Jag skulle också behöva fixa naglarna nu, flera har gått av och alla behöver omvårdnad :P

2009-02-09 @ 21:07:47
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Mindy

God kväll.Jag jobbar på post terminalen i malmö...Nu ska jag sova är jätte trött.kram kram

2009-02-09 @ 21:10:54
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: