Soool!

Här har vi helt underbart väder idag med strålande sol och blå himmel. Jag har nys kommit hem med Elwira efter en långpromenad i solen där vi gått och strosat ett bra tag, riktigt härligt.
Men just nu känner jag mig helt slut i kropp och knopp och det är dags att fixa iordning lite lunch. Har egentligen ingen lust att laga ihop något ät bart just nu, hoppas jag hittar några rester för jag är helt slut just nu.
Jag var hur pigg som helst  när vi var ute men nu när vi kom in så blev jag helt matt.

Måste kila ut igen sen på ett par ärenden på stan så då har jag nog piggnat till igen, och jag säger det igen, så härligt att solen har tittat fram! jag blir överlycklig :-)

Hoppas ni också har sol?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: