Sommarbakelse

Den här kjolen var verkligen en riktig sommarbakelse! å så söt den är, fantastiskt fin verkligen. Snygga jeansjackor verkar det inte vara ont om i år, den här med nitar var inte helt dum den.

Såg minst 3 stycken snygga jeansjackor igår på MQ, så om man är på jakt efter en så är det dit man bör bege sig snarast för de brukar ju gå åt som smör i solsken och det var redan utplockat bland storlekarna här i stan.  Men det är ett hett tips ;-)


Från topshop


Postat av: Ingela

Vad fint med vårkläder! Tänk, snart är det vår! :-) Blir så glad jag bara tänker på det.



Ja David är jätteduktig med godiset, han var i för sig inte lika förtjust i godis som jag är men han slutade efter att ha sett "Du är vad du äter" där de talar om hur mycket skräp det är i smågodis.

Jag vill inte heller sluta äta godis, precis som du. Jag gillar att ha något gott att se fram emot och vill ha min påse på fredag eller lördag!

2009-02-05 @ 12:56:40
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: