Provat

Började plocka lite här hemma efter vi kom hem och hittade H&M påsen med kläder jag beställde för ett bra tag sedan och hade totalt glömt bort den.
Provade bland annat den här klänningen, men den är dock för liten vid bysten. Är liksom ingen stretch där tyvärr, men annars satt den bra.
Trist att den ska vara för liten, om jag beställer en större storlek så tror jag inte den kommer sitta lika bra i sidorna och ryggen tyvärr, så den här får åka tillbaka.

Om jag skulle kunnat haft den så skulle jag kortat den en bit över knät, för längden är inte så smickrade. Den skulle ha blivit en fin fin "gardin" tygs klänning :-)

Postat av: Jenny & Lilla S

Åh, den var jättefin på dig, synd att den inte passade hundra!

2009-02-05 @ 15:40:57
URL: http://loranga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: