pigg igen

Nu har jag kvicknat till en smula, ska aldrig mer gå och lägga mig sent! är så beroende av sömnen och känner av varenda halvtimme av den förlorade sömnen i natt. 8 timmars sömn behöver jag, i natt blev det ca 6 och nää jag fungerar knappt då.

Har iallafall masat mig ut på en promenad med lillan och det var skönt och uppiggande som vanligt.
 Lillan somnade inte i vagnen, men när vi kom hem la jag henne i sin säng och jag i våran och så somnade vi och sov en timme- så nu är jag pigg igen!

Har på mig en av M.s tröjor i dag, för jag frös så mycket i morse och hans låg närmst till hand, och det är riktigt skönt att skrota runt i den här hemma, och den värmde skönt under jackan på promenaden också.
kanske ska sätta på mig hans jeans a`la boyfriend style också ;-)

Postat av: vintageretroprinsessa

MYS låna pojkvänens kläder :)

en del go bitar finns även i deras garderober :)



ha en toppen dag kram

2009-02-03 @ 13:31:16
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: alexandra

Okej! Gud vad gulligt!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: