Öppna förskolan

När jag vaknade av Elwira i morse kl 07.30 som verkar ha blivit hennes standard tid att vakna på morgonen så kände jag mig förkyld och var täppt i näsan.
M vaknade strax efteråt och låg och snörvlande och hostade som en tok men han är så pass bra att han är uppe på benen och mår hyfsat, så han verkar inte vara dunder krasslig, skönt.
Jag däremot känner mig pigg som en lärka nu efter frukosten och jag håller tummarna att jag inte blir smittad för vem gillar att vara sjuk.

Idag ska vi till öppna förskolan med familjegruppen, har aldrig varit där tidigare och jag ska ta bussen idag hade jag tänkt för det blir smidigt. M skulle egentligen ha följt med men är ingen bra ide nu när han är sjuk.
Skulle inte vara så uppskattat om jag drog med en snorig karl .

Elwira är pigg & glad som vanligt och jag hoppas hon kommer tycka det är roligt på öppna förskolan i dag.

Ha en bra dag!


Postat av: ullrika

öppna är en megahit för oss! kidsen får leka, och vi får tjöta och dricka kaffe (hos oss kör vi dessa båda parallellt)!



ps. har redan läst att ni hade det bra! visst är det en bra grej? synd att det inte finns på alla ställen.

2009-02-17 @ 20:58:11
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: