Mix, mix

Älskar kombinationen med rosa, jeans och svart, verkligen härliga färger tillsammans Och att blanda upp med nitar, fransar och kedjor känns som än trevlig kombination som inte blir tråkig.
Svarta tights med kedjor var nog de snyggaste jag sätt på länge men priset är lite väl saftigt, men förhoppningsvis så kanske de kommer i någon budgetvariant snart?
Jeansskjortan med kort ärm tycker jag är så snygg och skulle vilja ha den i någon storlek större för att få den lite "oversize".
Skor med fransar hittar man ju överallt men tycker sandal varianterna är snyggast, boots och dylikt känns för mycket på något sett.
På asos finns det många snygga quiltade väskor nu, denna med nitar är riktigt snygg. Exakta kopior av chanel-väskan är inte snyggt men de som är lite inspirerade av den gillar jag däremot.
Skulle gärna vilja vara såhär vardags snygg om det hade varit lite varmare dock ;-)


Tights med kedjor på sidorna- Thomas wylde/net a porter
Rosa tröja- H&M
Jeans skjorta med kort ärm- ellos
Armband med hjärta och hamsahand- Le shop
Armband med guldfärgade metall detaljer- H&M
Platta sandaler med fransar- forever 21

Postat av: Thowelina

SNYGGT. gillar väskan och skorna mycket :)

2009-02-09 @ 18:38:27
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll..Allt är bara bra med mig..började jobba för en vecka sedan så man är inne i vardagen igen..så skönt..Snygga kläder här :) Hoppas att du har haft en skön måndag med din söta dotter.kram

2009-02-09 @ 18:38:58
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: