Min stjärna

Puh, det var inte helt lätt att gå i dag, var fullt med snö på den rundan som jag brukar gå så det blev ett helt träningspass att gå och pulsa i snön med buggan idag, men det var riktigt skönt att få anstränga sig lite mer än vad jag normalt gör ;-) blev helt varm efteråt och tänkte först gå hem för att gå ut sen igen, men jag tänkte att det skulle vara skönare att få det jag skulle göra gjort direkt.

Så vi var inne och handlade lite fredags- gott på coop och sedan gick vi till spicy hot och köpte med oss mat.
Så nu är jag mätt och belåten och ska strax hoppa in i duschen och byta om. Kände mig som snö mannen eller nått när jag kom in på affären och mina jeans var blöta ca 20 cm upp vid foten och jag var förmodligen helt röd i ansiktet av ansträngningen från promenaden.. så jag kände mig inte direkt fräsch...

Men nu är det dags för en dusch- och sedan ska vi inte gå ut mer idag, bara vara hemma och mysa- eller jag måste dammsuga och slänga in en tvätt i maskinen också, men sen så blir det fredags mys för hela slanten =)

Elwira som precis vaknat efter att ha sovit i vagnen nästan en timme på promenaden, vaknar alltid och är så glad! min lilla stjärna!

Mätt och belåten är jag efter min favorit- kyckling och cashewnötter *mums*

Postat av: Sara

Sötnos!

2009-02-06 @ 16:53:17
Postat av: Sofia

Mm kyckling med cashewnötter är sååå gott!

2009-02-06 @ 18:47:17
URL: http://vildvittra.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: