Lördagsmorgon

Gäsp så trött jag var i morse när lillan vaknade 7 (!) i vanliga fall brukar hon vakna mellan 7.30-8.00 och  det känns faktiskt även om det inte var så mycket tidigare än vanligt.
Jag drack en kopp kaffe med M till frukost och jag dricker aldrig kaffe i vanliga fall för jag tycker inte det är gott, men med en sockerbit och en massa mjölk i så var det helt okej.
En dusch efter det och nu är jag nästan klarvaken =) Solen skiner ute idag så man kan ju inte bli annat än glad, det vänns verkligen att våren faktiskt kommer krypandes mer och mer nu- så härligt!
Jag älskar våren och det känns som jag kryper ur mitt ide som jag så-länge har varit i.   Solen ger mig massa energi och all grönska som smyger sig fram här och där på våren är så fint. Snödroppar, krokus, påskliljor och tulpaner, tussilago ja det finns mycket härlig vårblom!
Tänk att det är ju inte långt kvar till påsken och till min och mina systrars födelsedagar i Mars, kul!

Senare ska vi ladda batterierna och ta en härlig promenad i solskenet. Idag är mitt  humör på topp och jag mår prima så det blir en extra skön lördag idag.

Önskar alla en underbar Lördag!

Postat av: Caroline

Nej, nu är det inte alls långt kvar till vår och sol :) Tänk snart är det redan mars jag tyckte att det var jul nyss... Det jag saknar mest är att bara kunna slänga på sig ett par ballerinas och kanske en tunn jacka när man går ut och slippa känna sig som en mischelingubbe med allt man måste ha för att slippa frysa!



Trevlig helg på er!

2009-02-28 @ 09:31:29
URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/
Postat av: linda

Man längtar verkligen efter våren när man ser bilden!

trevlig helg

2009-02-28 @ 10:18:55
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Ingela

Det är underbart att våren är på väg!



Hoppas ni får en skön dag.

2009-02-28 @ 10:23:58
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: Maria

Jo vi måste nog få honom att sova själv.. Även som det känns lite svårt..



Det är bara bra förutom att jag går och oroar mig över att jag inte ska få snitt.. Magen växer och bebisen är en riktig vilde=)



Hur är det med er då?

2009-02-28 @ 11:00:09
URL: http://designbyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: