Helgen försvann men nu är Måndagen här

Hmm då var det redan Måndag idag, helgen gick alldeles för fort men fredagen och lördagen gick ju helt bort eftersom jag var dålig, så det är ju därför. Man får börja längta efter nästa helg :-)

I morgon ska vi till öppna förskolan med familjegruppen på bvc på besök och information, ska bli rätt kul faktiskt. Vi har aldrig varit på en öppen förskola, så det blir något nytt.
Jag frågade de övriga personerna i familjegruppen om de hade varit på öppna förskolan någon gång, men det hade bara en som är fler-barnsförälder, så jag var inte ensam om det.
Vi ska på besök på en förskola utanför stan, så det är inte den förskolan som är närmst där vi bor och som jag i fortsättningen vill gå på, så vi måste göra ett besök där också men det ska tydligen vara fräscht och bra där.

He en bra dag!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: