Fettisdagen

Fettisdagen i dag men själv kommer jag inte fira med någon semla är faktiskt inte så förtjust i dom. Förvånar mina närmaste eftersom jag ä en sådan gottegris, men jag tycker väl inte det är tillräckligt sött *hihi* och mer bulle än sötsak :) nää men jag är inget fan av dom.

Om jag ska äta någon så måste den vara SUPER färsk och hellst hembakad, annars får det vara.
 Hittade ett recept som verkligen föll mig i smaken, semla med hjortrongrädde! hur gott lät inte det? Hjortron är bland de godaste bären jag vet så det låter som det är något  för mig. Receptet hittade jag här


Postat av: Kristin

Jag är likadan, älskar allt som är sött men semlor nja. Ska fixa semla till sambon dock men jag sitter även och funderar på om jag ska baka en kladdkaka också till mig :)

2009-02-24 @ 14:04:58
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: