Feber

Har fått lite tvätt avklarad här på förmiddagen men när jag klar så kände jag mig helt slut och varm och så visade det sig att jag hade fått feber, inte nog med att jag är förkyld. Trist är det verkligen, känns som jag knappt har någon ork alls i kroppen just nu och att den energin som finns lägger jag så klart på Elwira så gott det går.
M gick strax efter lunch, så det va skönt att han var hemma något längre i dag men det är lite tufft när man är sjuk och har lilla älsklingen att ta hand om. Så jobbigt med feber nu, för jag har ont i hela kroppen av det. 
Idag är verkligen inte min dag, och med sjukdom i kroppen så tycker jag att jag får klaga fast jag egentligen inte gillar att göra det. 

Elwira är så glad och underbar hela tiden så det ger mig extra ork nu, det är tur jag har henne.
Nu ska jag hinka i mig vatten och fortsätta att kurera mig för Nu vill jag bli frisk, värsta jag vet att känna mig ynklig och svag nää det här är inget kul  

Postat av: Nina

Stackare som inte fick vara frisk i helgen :-( Hoppas att du mår bättre snart!

2009-02-22 @ 15:38:47
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: