Julgran i sista sekunden

Det blev en julgran trots allt! såhär dagen innan julafton, bättre sent än aldrig kanske man kan säga ;-)
Det var farfars förtjänst och gav oss en svensk hederlig julran =) hade bara glansiga och matta julgrans kulor i guld och rött hemma men de dög fin fint!

Så nu är det sjukt mysigt med en gulgran som glimmar så fint hät hemma, och så luktar det gott med riktig gran! Nu inväntar vi bara julafton- MYSIGT!

Vår julgran med matta och glansiga röda & guldiga kulor i
Under granen har jag lagt en matta som min mormor som inte längre är i livet broderat söta små hjärtan på en gång i tiden, personligt och fint! nu ligger det dock en massa paket därunder ;-)





Postat av: Carolina

Mysigt med julgran :-) God Jul!

2009-12-23 @ 22:11:57
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Katrin

Haha, vad roliga ni är =) Men visst är det mysigt! Och doftar så ljuvligt gott! Är så synd att inte vi också kan ha en riktig gran, R är allergisk..



Hoppas ni får en jättemysig jul nu!

Kramkram

2009-12-23 @ 22:39:23
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: Therese

då får jag se den när jag kommer i nästa vecka hoppas jag om inte Elwira plundrat den tills dess. Viggo har rivit ner en hel del grejer hos ma och pa idag....som tur är har han inte skadat sig och inte nåt gått sönder. Jobbigt! Fatta att det är min andra jul som jag firar utan dig sen du föddes så det känns trist. jag är lite ledsen över att ni inte är här men hoppas ni får en fin julafton tillsammans för att jag tycker ni ska fira tillsammans du M och barnen. Massa julkramar från mig

2009-12-23 @ 23:21:00
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Emme - emmesprinswilliam

Tack så jätte mkt jag hade en bra dag igår med familjen och och en mysig kväll med min lilla blivande familj sen på kvällen :-) hoppas att du o din familj oxå hade en mysig julafton!



Så fin julgransmattan var med dom röda hjärtana på.



GOD JUL!! Kram

2009-12-25 @ 06:40:16
URL: http://emmesprinswilliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: