Fram och tillbaka?

Sitter just nu ny duschad men känner min inte det minsta fräshare för det och det gjorde inte saken bättre att jag fick schampo i ögonen så mina ögon ser smått rödsprängda ut nu. 
 Är så trött just nu för igår ¨var det Ludwig som var nattuggla. Han somnade för natten- trodde jag men en timme senare så slog han upp de stora blå (?) och höll mig vaken in på natten.
Skulle bara vilja lägga mig ner och sova hela dagen just nu, fast nope det ska jag så klart inte göra, det kan jag göra när jag blir pensionär eller nått ;-)

Skulle helst av allt sätta mig på ett tåg med Ludwig och åka till Norrköping på julmys på eftermiddagen men allt hänger på Hur han jobbar. Jag håller tummarna för att jag kan åka men det blir en snabb vända där isånnafall, men skulle vara bättre än inget känner jag. Men men det märks hur det blir av eller ej.

Nu ska jag sätta fart med lunchen Hej hopp!


Postat av: unique

Fick du sambo i ögonen? hehehehehe

2009-12-12 @ 11:44:17
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Linda

Å jag vet hur trött jag kunde vara de första månaderna.

2009-12-12 @ 12:03:27
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: