Först röja sedan mysa

Känner mig rätt pigg för en gångs skull såhär på förmiddagen, härligt!Ser dock inte alltför pigg ut, men men. Tänkte ta ett ryck idag och verkligen STOR städa strax, det behövs, så skönt när man är klar! har börjat städa i veckan, men blev aldrig riktigt färdig, Elwira stökade mest runt, haha!
 Vika tvätt, tvätta sängkläder, filtar och kuddar har jag tänkt göra att den där tvättkorgen är helt tom.
 Jag älskar att ha det rent och fräscht runtomkring mig men det är inte alltid det hinns med att tvätta en gång i veckan längre.
Ser iallafall alltid till så att golven är rena (dammsuger varje dag, är ett måste) och att vi har rena kläder på oss, sedan kan det få vara lite rörigt här hemma =)

Skulle vilja baka något gott även idag, det är ju så roligt! får se vad som hinns med. Ska iallafall komma på något smarrigt att smaska på framför idol ikväll. Vill även gå och köpa ett underbart doftljus som jag sniffade på igår som jag inte kan sluta tänka på, blev verkligen besatt av doften "biscuit", mmmm!

Vad ska ni äta för gott till "fredagsmyset" i kväll?




Postat av: Magdalena

Vad duktigt av dig att dammsuga varje dag :) Jag försöker oxå dammsuga ofta för jag har katt som hårar ner men varje dag orkar jag inte :)

2009-12-04 @ 10:40:44
URL: http://smultronros.webblogg.se/
Postat av: Small People

Härlig blogg! /Small

2009-12-04 @ 10:41:21
URL: http://forsmallpeople.blogspot.com
Postat av: Petra

Håller med dig det viktigaste är att det är rent i ett hem,sedan om det slängs lite leksaker o kläder runt golven av de små e ju inte så mkt att göra åt!Men vad duktig du är som dammsuger varje dag det ska jag börja med sen oxå.Kram o ha en fin fredag

Har inte tänkt på matfronten ännu tyvärr!

2009-12-04 @ 11:36:08
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Maria

Japp. storstädning här med :)Skönt å ha det fint till helgen faktiskt. Oh dammsugning varje dag! Det va bra! Här är jag glad om jag får till det 2 ggr i veckan :)

2009-12-04 @ 11:36:57
URL: http://mclachlan.blogg.se/
Postat av: Cdot

Skönt att höra fler som dammsuger varje dag :-) Jag tycker oxå det är ett måste. Här är det ett kaos just nu men själv hemma med mina små kommer jag inte hinna städa...ursh

2009-12-04 @ 13:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: