Trevliga försäkringskassan

Har precis fixat klart med lite papper och sådana roliga saker här hemma samt ringt försäkringskassan. Försäkringskassan är ju alltid lika roligt att komma ikontakt med eller hur? för mig är det alltid något som går snett och det har hänt ett x antal gånger att de sagt att de inte fått in intyg och dylikt fast jag är mer än väl medveten om att jag gjort det osv. Tycker alltid det är något som strular.

Idag är det jobb för hela slanten som gäller, lite trist att stå inne när det är så fint väder men bara det håller i sig till helgen så blir jag glad :-)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sätta på lite smink i mitt rätt så trötta ansikte i dag. P&K!

Postat av: Therese

Det bästa är e-legitimation och köra över nätet då strular det mindre, men lika jobbigt varje gång det blir fel. kram

2009-08-06 @ 15:40:36
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: