The ugly truth

Ikväll ska jag och M på förhandsvisningen av "The ugly truth".
Jag hade fått biljetter till den men hade inte vågat hoppas för mycket att vi skulle komma iväg tilsammans eftersom jag inte visste om vi kunde få barnvakt.
 Men snälla farfar har kommit hit nu och ställt upp. Elwira sover ju vid den här tiden så jag hoppas han hittar något på tv som han han kolla på :-)
Var jättelängesedan vi var på bio tillsammans så det ska bli mysigt att kura in sig i bio mörkret med en med bacon chips och förhoppningsvis är filmen bra med :-)

Nu ska jag bara svira om till något annat och så kilar vi strax

Postat av: Therese

vad spännande hoppas den var bra! Jag har just lagt upp ett första försök till dukning på bloggen, vad tycker du? kramar

2009-08-11 @ 22:30:18
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: