Sol vid Karlbegs slott

Är fortfrande kvar hos syster T och jag sov som en stock i natt men vaknade upp med lite huvudvärk, kände mig nästan lite bakis efter möhippan i går fast jag  så klart inte drack någonting.
Men det var somsagt jätteroligt och lyckat, jag tänkte lägga upp bilder här i kväll när jag är hemma för vi kan inte lägga upp några här hos syster för det var något som strulade, men bilder kommer och ska berätta mer utförligt omgårdagen
i kväll när jag är hemma igen :-)

Vi har varit och solat ett tag vid Karlsbergsslott och det är ett perfekt ställe att ligga och steka på för det fläktar där vid vattnet. Det var skönt att bara ligga och bara vara ett tag och förhoppningsvis fått en gnutta färg också förhoppningsvis :-)

Vi har nyss ätit tai mait här och Viggo började krypa förra veckan så det är full fart på han här, så söt så.

Hörs senare! :-) P&K

Fina näckrosor

Gott med en rejäl portion med tai mat

Postat av: Sanna

Mysigt, det är ju så fint vid karlberg (för det är väl i stockholm du är nu)

Hoppas att huvudvärken ger med sig inte kul att ha alls i denna värme..

KRAM

2009-08-09 @ 17:49:12
URL: http://sannasegna.blogspot.com
Postat av: Josefine

Mysigt!

2009-08-09 @ 20:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: