Packning pågår

Jag har packat klart nu (förstår inte varför det alltid blir så mycket!)  och funderar på om det är något jag glömt.. hoppas verkligen inte det. det viktigaste har vi iallafall med oss, våra kläder, skor mm till bröllopet :-) och idag kom Elwiras klänning från kenzo dessutom, vilken tur då slapp jag ta plan B.
Var ungefär samma sak när jag skulle på mammablogg galan, då kom min klänning typ en timme innan mitt tåg gick!

M har köpt helt ny kostym skor, skjorta, slips (och en hel ny garderob ungefär) när han var och shoppade tidigare i veckan, shoppade gaaalet mycket verkligen!

Nu har det börjat regna här, hoppas vi lämnar det bakom oss och att solen kommer stråla i morgon på bröllopet! fast om det regnar har jag hört att det ska betyda tur :-)

Vi hörs!


Postat av: Elin - Ett hus till oss

Hoppas bröllopet blir underbart, vilket jag inte tvivlar en sekund på :)

2009-08-21 @ 15:29:52
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: