Mycket att klicka på

H&M har verkligen mycket snyggt på webben just nu så det är små farligt att kika in där just nu.
Paljettleggings tycker jag är coolt, äger redan ett par som jag köpte billigt på barnavdelningen (!) förra året men kan inte hitta dom just nu, måste leta efter dom.
Den vita skjortan nedan finns i olika färger och är i 100% silke, ett kap me andra ord! användbar och i skön kvalite´, jag skulle vilja klicka hem en svart och en vit, snyggt att matcha till allt leopard och svarta  "hårda" stilen som är nu i höst


Bilder: H&M


Postat av: Josefine

ja det finns mycket snygga grejjor nu på hm!

2009-08-13 @ 19:09:07
Postat av: Therese

Den paljettjackan är sjukt dyr! 1500kr :(

2009-08-14 @ 16:44:12
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Therese

är det satinskjortan på bilden? jag har köpt den.

kram

2009-08-16 @ 01:27:49
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: