Höst vibbar

I morse när jag vaknade så var det riktigt kyligt i vårat sovrum fast det var väldigt skönt att ligga under varma täcken och känna kylan i luften. Fick lite små höst vibbar av att känna kylan i luften, men ute strålar solen och det är det som är huvudsaken, oavsett om det är lite små kyligt eller inte :-)
Häromdagen när jag var ute på kvällen så regnade och var mörkt och trist, det var verkligen inget härligt alls, kändes som hösten var här den kvällen. Även om jag gillar hösten så får värmen gärna hålla i sig ett tag till.
Jag är själv med Elwira idag och vi får se vad vi hittar på, var längesedan vi gick till någon park så det blir det nog.
Vill få tag i jordgubbar med men det är nästan omöjligt just nu tyvärr, kanske blir plommon istället som hör hösten till :-)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: