Godmorgon, godmorgon!

Godmorgon!

Idag väntar en jobb-dag och jag ska snart sätta på mig skorna och kila iväg. M är iväg och lämnar Elwira på förskolan själv idag. Känns inte alls konstigt att gå till jobbet nu och veta att hon är på förskolan några timmar nu när det är inskolning, för det går ju så bra.
Trodde det skulle kännas lite jobbigare just nu men jag har väl också börjat vant mig :-)
Igår fick vi "brev" i vårat postfack på förskolan +räkning med månadens planering och tid för föräldramöte och olika utflykter mm som är på schemat  Tänk vi ska på vårat första föräldramöte , vad vuxen jag kände mig när jag läste det, haha! och en massa olika och roliga utflykter- åh min lilla tjej hon kommer få göra så mycket kul med de andra kidzen :-)

'Nu ska jag stoppa med lite "mellis" till mig själv till jobbet och kila iväg.  Ha en toppenbra dag allihopa!


Postat av: Ingela

Vad kul att inskolningen går så bra och att ni har vant er vid att lämna henne. Jag förstår att det känns konstigt i början när man lämnar men i och med att de flesta barn faktiskt trivs och har riktigt roligt på förskolan så vänjer man sig säkert som sagt vid det.



Tack och ha en fin dag du med!

2009-08-19 @ 09:54:15
URL: http://lifeofingela.blogspot.com
Postat av: Sarah

Hej! Hittade nyss din blogg och är lite nyfiken på hur gammal du är och vilken butik du jobbar i?



Tack för en väldigt mysig blogg!



Mvh Sarah

2009-08-19 @ 12:10:39
URL: http://sarahmedh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: